Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Poka¿ wszystkie komentarze0 pojêcia o moto masz kolego, rs jest dro¿sza bo to 2t, a zrobienie silnika 2t jest du¿o bardziej kosztowne od zrobienia 4t, rs ma tez lepsze materia³y, no i 3 rzecz to r125 nie mia³a by nawet najmniejszych szans je¶li chodzi o osi±gi
OdpowiedzWidzê, ¿e kolega aspiruje do miana najweselszego "technika" pod s³oñcem. Gratulujê! Ka¿demu siê przyda dawka humoru. Fakt jest taki, ¿e dro¿sze w budowie s± silniki 4T ni¿ 2T. S± przy tym ciê¿sze i bardziej skomplikowane oraz bior±c pod uwagê ilo¶æ cykli pracy na obrót wa³u korbowego maj± mniejsz± sprawno¶æ od silników 2T. Proponujê najpierw siê dobrze zorientowaæ w temacie a nie dzieliæ siê swoimi niczym niepopartymi opiniami.
Odpowiedz